SP Ledendag in onze mooie provincie!

17 mei 2008

SP Ledendag in onze mooie provincie!

Dit jaar zowat bij ons om de hoek: SP ledendag 18 mei 2008 in Walibi World, Biddinghuizen. Alle SP'ers en hun familie en bekenden zijn uitgenodigd om 'SPELEN 08' mee te maken. De voorbereidingen zijn in volle gang. Gisteren is begonnen met de bouw van het grote podium op het Alpha-terrein naast Walibi World. Vandaag wordt de laatste hand gelegd aan de aankleding voor de ledendag van de SP, waar bijna 10.000 mensen worden verwacht voor een dag vol politiek en vooral plezier.

SPELEN 2008

Er wordt dus hard gewerkt om jong en oud bent morgen een onvergetelijke dag te bezorgen. Niet alleen kan men genieten van de meer dan 40 attracties van Walibi World, er is ook theater, cabaret, muziek en natuurlijk politiek debat. Bovendien kan iedereen ‘speeddaten’ met de Tweede Kamerleden van de SP.

SPELEN 2008

Iedereen die op tijd een kaartje wist te bemachtigen - de dag is al wekenlang uitverkocht - is zondagochtend vanaf 10:30 uur welkom. Om 11:30 uur begint het programma met optredens van o.a. Javier Guzman en The Corona’s.

Vanaf 12:15 uur heeft iedereen vrij toegang tot Walibi World, waar men kan genieten van sommige van de mooiste attracties van Europa. Maar ook is er de gelegenheid om te 'speeddaten' met SP-Kamerleden en er zijn politieke debatten.

Om 16:30 uur wordt iedereen weer verwacht op het Alpha-terrein naast het pretpark. Daar zal een optreden plaatsvinden van een van Nederlands bekendste bands en uiteraard zal Jan Marijnissen daar de aanwezigen nog toespreken.

Vanwege de grote belangstelling worden vanaf NS-station Harderwijk extra pendelbussen ingezet om mensen naar Walibi World te brengen, en ook weer terug.

Het wordt morgen droog en de zon zal zich zeker laten zien, zo zijn de laatste voorspellingen. Alle gelegenheid dus om er een prachtige dag van te maken!