Prijsuitreiking Kids Zomerweken Kleurplaatwedstrijd

4 september 2016

Prijsuitreiking Kids Zomerweken Kleurplaatwedstrijd

Foto: SP

Gedeputeerde Arie Stuivenberg heeft op 31 augustus prijzen uitgereikt aan Twan Vader (11 jaar) uit Emmeloord, Rinse(6 jaar) en Youri (5 jaar) Plantinga en Ilse Chardon (5 jaar) uit Zeewolde. Zij zijn dewinnaars van de Kids Zomerweken Kleurplaatwedstrijd.

Uit handen van gedeputeerde Arie Stuivenberg ontvingen zij een prijs en een speciale oorkonde. "We hebben zelfs vanuit Duitsland kleurplaten ontvangen, dus deze wedstrijd heeft heel wat kinderen bezig gehouden. En het was heel leuk om te zien dat hele families meededen. Blijkbaar hebben we veel creatieve families in onze provincie.", aldus de gedeputeerde. In totaal kregen tien kinderen een prijs voor hun ingezonden kleurplaat.

Tijdens de zomeractie Kids Zomerweken van de OV Regio Ijsselmond konden kinderen met speciale kaartjes gratis met de bus. Op 16 juli en 20 augustus werden in Zeewolde, Dronten en Emmeloord speciale dagen georganiseerd, waarbij kinderen zelf achter het stuur van een bus konden kruipen of circusles konden krijgen. De kleurplaatwedstrijd was hier ook een onderdeel van. De Kids Zomerweken werden georganiseerd door Connexxion en de provincies Flevoland en Overijssel in het kader van Ervaar Het OV.